Utomjording?

Mode var det ja. Jag måste säga att jag tycker att det är ganska kul med kläder, jag vill ju se bra ut eller i alla fall se speciell ut. Själv så anser jag att jag klär mig rätt så stiligt, ofta skjorta, piké eller stickade tröjor. jag går alldrig i mjukisbyxor/träningsbyxor då jag tycker det ser för jävligt ut. Jag tycker inte om alla dessa sjaskiga hoodtröjor eller andra tråkiga färgfattiga "inte sticka ut ur mängden" kläder.

Min fundering, jag ska i sommar, närmare bestämt den 16 juli åka iväg till Australien som utbytesstudent under ett år. Och då på tal om mode, (som är dagen tema) hur klär man sig där nere? Är modetrenderna likadana i 30 graders hetta? Är det som är modernt här tok lustigt där? Vad ska man ha med sig? ska man skita i packning och inföskaffa sig nya kläder där eller räcker ett par badbyxor och en strand t-shirt?

...


Vad tror ni? Vad ska man packa? Vad är modernt där?




Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Jag tycker inte att ni ska lägga ner. (Läste om det hos Marcus.) Börja göra reklam för er själva istället, läsarna kommer!! :)

2009-03-09 @ 20:36:46
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Stoneriver

Lägg inte ner! Här förekommer ju faktiskt lite seriösa o vuxna ämnen emellanåt. Mycket ovanligt för att vara en så ungdomlig blogg! Snart kan jag sluta att gå in på "blogge bloggelito" om ni fortsätter i samma stil. En mycket vuxen o provocerande bloggare... Inte mycket dagens outfit därinte!

2009-03-13 @ 21:26:24


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0