Ta ett steg åt sidan.

Jag brukar ibland blänga lite surt på folk som står och röker i busskurer. Jag har inte astma, men har dock haft. Men tycker ändå att det är riktigt jobbigt men rök. Jag får känslan av att jag inte kan andas och jag tänker på hur denna äckliga rök finner sin väg ner i mina lungor. Så alla ni som valt att röka, ni får tyvärr stå utan för busskuren, utan för resuturangen och kanske tänka på att ta ett steg åt sidan när ni känner för att tända en cigarett bland folk.

Angående tävlingen så går det väl inte sådär jättbra. Det här med att prata med främlingar har jag väl inget problem med. Men att fråga om man får ta ett foto känns helt konstigt. Det vågar jag inte!


Kommentarer


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0