Svar till den anonyma ang mitt inlägg...

Detta fick jag i en kommentar från en anonym person efter att jag hade skrivit mitt inlägg om att jag fortfarande var sjuk:
Anonym om Fortfarande sjuk!!:
men du verkar ju inte så sjuk eftersom att du kan blogga.. vårdens agerande var helt korrekt, sluta gnäll, alla blir sjuka och det går över.

Eftersom du verkar så himla feg och inte vågar skriva ditt namn så kollade jag upp ditt ip-nummer. Det är en person från Stockholms Län och jag tror även att personen jobbar inom sjukvården eftersom jag kollade upp på kartan varifrån kommentaren är skriven.. Antingen jobbar du på St Eriks Ögonsjukhus eller så bor du i närheten. Lite fegt att du inte vågar skriva ditt namn.. Och jag orkar visst blogga även om jag är sjuk. Men om du kollar in min ordinarie blogg så märker du att jag inte har bloggat lika mycket de senaste dagarna!! Och jag klagar på sjukvården hur mycket jag vill

Kommentarer


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0