Skönt att ha rätt!

Känns väldigt skönt att idag kunna skriva, vad var det jag sa? Jag tippade ju redan i fredags Malena Ernman som en av mina favoriter och så rätt jag hade. Igår när vi såg på melodifestivalen efter juryns röster befann sig de övriga två av mina tippade bidrag i toppen. Men jag kände mig aldrig orolig för hur det skulle sluta. Jag sade till och med efter juryns röster "Nu tror jag La Voix kommer segla upp och vinna". Och så rätt jag hade.

Nu ska jag inte låta alltför kaxig men varför har jag alltid rätt?!

Ett stort plus är att Gusten är kusin med Malena vilket kanske innebär att vi kan få en exklusive interjvju här på bloggen. Det trr jag skulle vända vår besöksstatistik. Det skulle vara stort!

Vi kan ju konstatera en sak, rätt låt vann!

Kommentarer


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0