Prank

Ja ni, tänkte förkunniga ett litet "prank".
Jag har tillsammans med lite skolkamrater startat en tävling, den går ut på att samla på sig så mycket poäng som möjligt till skolan slutar. Hur samlar man då poäng? Jo, man gör dumheter som står på vår "blacklist". Vi har alltså skrivit samman massor av idiotiska/roliga saker man kan göra i skolan eller utanför skolan som man på så sätt får poäng för, månadens vinnare och terminsvinnaren blir belönad med priser. Exempel på saker som ger poäng; allt ifrån att fråga fruktansvärt dumma frågor inför samtliga 120 elever på föreläsningar till att mula någon med en kokosboll eller maxpoägaren att ha sex på lärarrummet.

Vad är då mitt första "prank" då?
Jag tänkte tillsammans med en kamrat ge mig på en tiopoängare, jag ska nämligen bjuda hem en tjej på "bubbelkväll" i vår jacuzzi. Helt oskyldigt, var kommer det "hemska" in då? Jo i polen ska min vän har gömt sig med våtdräkt, snorkel, cyklop och simfötter. Tanken är då att jag ska öppna upp halva polen och låta henne sätta sig, undertiden jag går in för att fixa något att dricka. Det är då min vän ska slå till! Han ska dyka upp mellan benen på den stackars flickan och vänligt hälsa. Då vi misstänker att hon kommer att skrika kommer jag att komma ut igen för att se, min reaktion på det hela ska vara: jaha, är det du igen, men du kan gå nu. Och då är det dags för honom att bara resa sig upp och vandra rakt ut i skogen utanför vår tomt! Vad sägs om det? :)

Ett annorlunda inlägg från mig, auf wideschern eller vad det nu heter ! ;)



Kommentarer
Postat av: tre tjejer och en kille

Fin blogg du hade! checka in vår blogg och tyck gärna till!

2009-03-19 @ 09:12:05
URL: http://greenbeans.blogg.se/
Postat av: Bea

Fin blogg du har :)

2009-03-19 @ 11:14:41
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

eey,gillar din blogg faktiskt :D





http://VendelaSpace.devote.se

2009-03-19 @ 19:56:26
Postat av: Leia

Hehe, låter inte så snällt :P

2009-03-19 @ 23:05:52
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Mikaela

HAHAHA Jag hoppas inte att du genomförde planen för det lät väldigt elakt :P. Men väldigt rolig idé :P

2009-03-23 @ 09:29:10


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0