Om Sofia!

Jag har två saker att göra nu här på våran gmensamma blogg. Jag ska svara på hur jag tror att Marcus och Nathalie är och sen ska jag ta och skriva lite om mig själv med. Men jag börjar faktiskt med ett litet egoinlägg som handlar om mig!

Hur ska man börja då? Heter Sofia och kommer från Helsingborg, sundets pärla i Skåne som man säger. Kan nog inte riktigt hålla med om att det är en pärla, rätt så tråkig stad att bo i på vintern faktiskt, händer inte så mycket. Fyller år den 18 maj och då har man åldern inne för att handla på systembolaget och man kommer in på andra roliga uteställen.

Som person är jag sprallig, glad och en hälsonörd. Det är inte ofta jag kan sitta still utan jag vill alltid hitta på saker. Visst kan humöret svänga på mig ibland men oftast är jag alltid glad och tar dagarna som de kommer. Hälsonörd är jag för att jag är nog med vad jag stoppar i munnen och jag vill alltid se bra ut och må bra!

Tog studenten sommaren 2008. Från att gå en ekonomilinje till att börja läsa till hösten igen med en annan riktning. Ni som inte har läst min ordinarie blogg vet kanske inte om att jag ska börja läsa till hudterapuet. Älskar att fixa med min hy, sminkningar och dylikt. Så jag tror att utbildningen inom hudterapuet passar mig som handen i handsken.

Just nu jobbar jag i en ica butik utanför Helsingborg. Vissa dagar älskar man det, andra inte! Det är inte ett jobb jag vill jobba med alltid men när man väntar på att utbildningen ska dra igång så är det ett bra sätt att få ihop pengar.

Jag har nog inte mycket mer att säga om mig själv just nu.. Kommer jag på något annat skoj så uppdaterar jag självklart detta inlägget!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Trevlig idé med en gemensam blogg, speciellt med tanke på att ni knappt känner varandra. Hur kommer det sig att ni startar en blogg tillsammans? Vad ska den handla om?

2009-03-01 @ 16:01:14
URL: http://terla.blogg.se/
Postat av: Katrin Granlund

fin blogg:) besök gärna min

2009-03-01 @ 17:07:11
URL: http://katringranlund.blogg.se/
Postat av: Liene

din blogg är grymt snygg! och det var kul fakta som du skrev om dig.

2009-03-01 @ 17:15:58
URL: http://lienes.blogg.se/


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0