Ögongodis



Eftersom att jag numera är en fattig student får man ägna mer tid till att ögonshoppa nu förtiden istället för att shoppa på riktigt. Hade jag haft pengar hade jag köpt alla chinos på bilder från acne. Men nu har ju inte jag pengar över till detta så istället kanske någon utav er läsare har det? I vår tycker jag att ni ska satsa på chinos för hela slanten, superskönt att ha på sig istället för jeans. Tidigare var jag helt frälst i jeans men det kom en tid för mig då jag insåg vad jag hade missat. Det stavades chinos och jag tänkte väl att det var för gubbar i pappas ålder. Men inte var det så. Fanns hur mycket snyggt som helst. Slå till nu innan det är försent!

Kommentarer


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0