Nyinflyttad...

Tycker inte ni också att söndagar är underbara?
Jag gick upp redan vid 8 imorse för att hinna med en frukost i lugn och ro för att sedan ge mig ut på en
promenad.
Underbart!

Skönt!


Promenad förbi våra grannar, för ja vi har grannar. Ska jag vara helt ärlig så kan jag tala om för er att vi till och med har ganska många grannar. Inte för att jag känner dom, vi är ganska nyinflyttade. Vi har ändå bott här nu i ett år men ändå kallas vi "de nyinflyttade" jag undrar hur länge man är det. Ska vi tvingas bo här i 25 år innan de accepterar oss?

Hur länge är man egentligen nyinflyttad? Är det när man suttit in soffan framför tvn, när man legat in sängen, lärt sig hitta i området?



Kommentarer
Postat av: - H*

- naj :O jag hatar söndagar !

2009-03-08 @ 16:11:06
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Rebecca (Lipgloss, girls best friend)

Hoppas du får en trevlig söndag! :)

Kram

2009-03-08 @ 16:17:14
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

H*

-Nej, men söndag är ju bra!



Rebecca

-Tack så mycket hoppas du också får en trevlig söndag!

2009-03-08 @ 16:42:26


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0