Mycket bra med fakta, fin tjuvstar...

Jag känner mig smått chockad över allt som Gusten nu visar upp kring Mona Sahlin. Samtidigt är jag också lite kluven när det gäller information som kommer från våra kvällstidningar, men denna fakta stämmer. Blir bara så besviken på socialdemokraterna, ska vi inte leva som man lär. Att Mona har gjort mycket fel märks ju tydligt i de fel beslut som hon har gjort och hur man kan sätta henne som partiledare är för mig en gåta. De förlorade valet 2006 och vill ta revanch nästa valår 2010, men är hon rätt val? Tror inte det.
Kolla hur många felsteg hon har gjort redan nu och mer kommer det säkerligen att bli. Personligen kan jag ju tala om för er att jag inte röstar på ett parti som har sådana ledare. Förra valet hade man Göran Persson och där måste vi ju ha Sveriges största moderat? Hur var det med "Leva som man lär".

Inte för att jag är speciellt insatt i politik, i jämförelse med Gusten, men jag är du inte helt borta. All fakta på borden och jag tror och hoppas att ni också kan se detta. Är inte Mona Sahlin helt fel?!


Kommentarer


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0