Min & din helg.

Hej Hej! Hur har helgen varit? Massa fest eller mysiga hemmakvällar? Min har faktiskt bestått av båda delarna och jag har nog haft min bästa helg på länge. En väldigt lugn och mysig fredagkväll med sambon, en familjemiddag igår på eftermiddagen och på kvällen fest med tjejerna och en liten utgång på det. Är ganska trött idag, men inte för att jag drack mycket igår, nej nej. Lite vin blev det bara! Men jag kom i säng ganska sent, och jag brukar inte vara uppe sådär värst länge så man är lite sliten idag.
Än är ju inte helgen slut, men denna söndag bjuder nog inte på så mycket. Och det är ganska skönt, om ni frågar mig. Jag ska ta och pyssla lite här hemma, cykla iväg och handla, blogga och bara mysa runt helt enkelt.

Vad brukar ni göra på söndagar?


Kommentarer
Postat av: Uffe

grymt kul idé att ha gemensam blogg, detta måste man ju läsa ofta hehe ;D keep up the good work som man säger...

2009-03-23 @ 04:17:54
URL: http://uff3.blogg.se/
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

Söndagarna är till för att slappa tycker jag :) vila upp sig inför kommande vecka :)



fast igår var jag på en dejt :)

2009-03-23 @ 19:42:32
URL: http://sofija.blogg.se/


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0