Längesen jag skrev här...

Det var ett tag sen jag skrev här faktiskt. Ägnar rätt mycket tid åt min egna blogg faktiskt, men jag ska ta mig tiden att uppdatera ofta här med. Hade egentligen tänk blogga här i helgen men så blev inte fallet då jag jobbade och var på dejt med en viss mr X på söndagen. Inget jag klagar på faktiskt för jag hade jättetrevligt och mysigt...

Satt nyss och kollade inne på Gina Tricots hemsida och jag har hittat en massa vår- och sommarkläder som jag vill ha och som skulle passa perfekt till ett par nya skor jag ska köpa. Bild på skorna har jag inte just nu utan jag ska försöka fixa det till er inom kort, men snygga är de, blev förälskad i dom direkt...
Har även hittat en massa långa linnen jag vill ha från Gina Tricot, perfekta till leggings och klackar!!

Favoriterna från Gina Tricot:


Kommentarer


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0