Jag, Nathalie.

Hihi, kul att du tror att jag är en partygirl. Jag är faktiskt inte det, visst gillar jag att gå ut och festa då och då men det händer faktiskt inte så ofta. Trevlig och jordnära kan jag väl mer hålla med om då. Men nu ger jag istället mig på att försöka presentera mig själv, fast med fler än 3 ord.

Jag är faktiskt en väldigt kreativ person. Jag målar, skriver och pysslar gärna. Det har jag fått efter min pappa. Något som jag verkligen vill ha just nu är ett stort stafli och en stor målarduk. Färg och form har alltid intresserat mig och det är väl kanske därför jag även är himla intresserad av mode. Jag anser att jag är väldigt social och pratglad. Disskuterar mer än gärna på fester om både det ena och det andra. Jag brinner för mycket och har många åsikter om mycket i världen. Jag tycker mycket helt enkelt. Jag har också ett jädra temperament, även det har jag ärvt från min pappa. Jag kan gå från noll till att bli vansinig på några sekunder. Inte så bra alltid! Men det är så jag är. Jag har också alltid ansett mig själv som en ganska rolig person, jag är oftats den som drar skämt bland vännerna och får jämt höra hur rolig jag är. Något jag däremot inte kan förstå är hur min sambo från ingenstans kan börja asgarva åt mig, utan att jag egentligen inte har gjort något speciellt. Men så rolig är jag, de ni!
Kanske inte många som kan tro det men jag är ett litet kontrollfreak. Skriver listor på allt och måste alltid ha 100% koll på allt som händer runt om kring mig. Och jag gillar inte när det ligger för mycket saker framme i lägenheten, då går jag och plockar och har mig. Men däremot lite disk stör mig inte så mycket.
Så, tycker ni att ni känner mig lite bättre nu?

Nu är det Markus, Sofia och Gustens tur att berätta lite om sig själva.

Puss

Kommentarer


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0