Jag, Marcus

Nu ska jag försöka mig på att berätta om mig själv, och som sagt. Det är lättare att beskriva andra än att berätta om sig själv, men jag ska försöka. Mitt namn är Marcus bor ute på landet med min mor och far. I år fyller jag 21 år så man börjar komma upp i åren nu. Däremot tror vissa att jag är äldre efter att ha läst min andra blogg. Tidigare har jag skrivit på slipsens så ni känner mig säkert lite därigenom. På landet har jag bara bott i 1 år och det är ju inte speciellt länge. Här ute trivs jag mycket bra faktiskt, nära till skogen där man kan filosofera och skriva fina texter.

För att skriva är något jag älskar att göra. Därigenom kan man ju säga att jag är kreativ av mig. Sedan gillar jag även musik och då är det ofta musik med fina texter med något budskap. Sånt älskar jag. Tror jag blvit lite djupare med känslor och tankar efter att jag flyttade ut till landet. Innan bodde jag i utkanten av Norrköping. 10 minuter in till centrala Norrköping nu har jag 30 minuter till stan. Annars ägnar jag mycket av min tid på friidrottsbanan elelr gymmet. Tränar friidrott medeldistans löpning på elitnivå. Men har inte kunnat tävla på ett bra tag nu, men det kommer säkert nån gång igen. Om jag skulle välja 3 ord som beskriver mig blir det kreativ, träningsnarkoman och social.

Man kan faktiskt vara sjukt social trots att man bor på landet! Hoppas ni lärt känna mig lite mer nu?

Kommentarer


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0