Inget stort fan!

Hej på er! Hoppas ni haft en bra helg. Alla satt säkert bänkade framför melodifestivalen igår. Och nu när jag säger detta kommer jag väl att få hela Sverige emot mig. Men jag har inte följt melodifestivalen detta året och har nog inte gjort det något annat år heller. Tyvärr så är det inget som roar mig sådär jättemycket. Melodifestivalen har helt enkelt inte fångat mig.
Men ska vara ärlig att säga att vi kollade lite igår hemma hos mamma, den sista kvarten kanske. Och vi såg också Malena vinna. Har faktiskt inte så mycket att säga om någon av låtarna eller artisterna, men Marlenas låt var ändå härlig på något sätt och extra kul är det ju att Gusten är släkt med henne. Så jag önskar Marlena all lycka till nu! Hon såg verkligen lycklig ut när hon fick reda på att hon vunnit. Kul när någon som tidningar och annnan media inte har tippat skulle vinna, ändå vinner. Igår hördes ju folketsröster!


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Nu hoppas vi få en intervju med henne!

2009-03-15 @ 11:57:18
URL: http://slipsens.blogg.se/


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0