I'm back in business people...

Äntligen börjar jag tillfriskna från mitt sjuka tillstånd, äntligen har jag kraft och ork nog till att blogga mer. Har varit ganska dött från mig i våran gemensamma blogg den senaste veckan. Men går man ner 7 kilo på mindre än en vecka tappar man orken..

Men äntligen får jag behålla maten som kommer ner i magen och jag har fått tillbaka orken. Nu ska jag bara kämpa för att stanna på vikten jag är på nu för jag har faktiskt gått ner de sista 6 kilona jag ville gå ner efter studenten förra året, så jag fick en gratis viktminskning pga att jag blev sjuk!!

Nej nu räcker det för mig.. Ska fortsätta kolla på mina favoritserier på tvn. Återkommer imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Välkommen tillbaka! :)

2009-03-11 @ 21:36:49
URL: http://slipsens.blogg.se/


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0