GO SLÄKTEN GO ! MALENA FOT THE WIN !

Måste säga att jag sjukt stolt över mors kusin som idag (Lördag) har vunnit Sveriges största jippo!

Hela släkten satt idag bänkade för att rösta som idioter och skrika som apor när Malena Ernman tog hem segern i sveriges största "jiippo" !

Oväntat; ja, otippat; nej. Hur man nu ska tolka det, men det jag menar är att det var långt över förväntningarna men ändå inte otippat från min sida. Hon är så sjukt duktig på att sjunga och en enormt trevlig människa som inte vill något annat än att sprida lycka och välgång till folket!

Måste säga att även om min personliga favorit var E.M.D som redan sitter inpräntad i hjärnan så tycker jag hennes låt var riktigt skön. Men i jämförelse med opera som jag tidigare sätt henne prestera var det här medelmåttig "jippomusik".
Men frågar ni mig, så tar hon nu hem hela skiten!

på landet.

Sveriges nästa popdiva står och njuter av solen på vårt landställe.



Funderade på en sak nu när hon vunnit. Hur billigt säljer man sig själv?
Jag har ett flertal roliga bilder från landet då bilden av Malena kan förvrängas ganska lätt. Typ att hon stryper sitt barn eller försöker dränka det, beror på hur man tolkar den. Är det värt att skicka in till aftonblaskan? Hur billigt säljer man ut sina "nära och kära"? Hur väljer man att se bilder, hjälper hon sitt barn upp ur vattnet eller dränker hon det?

Hur som helst, Grattis Sverige, ni har röstat fram en vinnare, en enorm personlighet, en fruktansvärt bra operasångare som kommer att ta Europa med stormar! Och sist men inte minst tack Malena för en trevlig lördagskväll och ett fint uppträdande!

Tack och Hej Leverpastej ! :)




Kommentarer
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

helt klart rätt låt som vann :D:D

2009-03-15 @ 00:04:23
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Rätt låt vann!, glöm inte vad jag sa ;)

2009-03-15 @ 00:09:59
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Erika

Är det din mors kusin? Rätt låt vann absolut! Hon var grym!

2009-03-15 @ 00:13:47
URL: http://priggles.blogg.se/


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0