Från jeans till jeansshorts.

Tog mig an ett par jeans nu på morgonen, har inte använt dem på evigheter och tänkte amen jag gör dem till ett par jeansshorts. Men det blev faktiskt inte så bra! Benen var nog lite för tajta för det, så det såg inte så himla snyggt ur när jag väl fick på mig dem. Jag föredrar när jeansshortsen sitter lite löst och skönt sådär. Ska ge det ett nytt försök på ett par andra jeans.



Ni andra där ute som också klippt till ett par jeansshorts, har ni gjort det med ett par lite lösare jeans?

Nu måste jag hoppa in i duschen och sen bege mig till jobbet. Men vi hörs ikväll!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

ja jeansshorts ska sitta lite löst :) snyggare då :)

2009-03-09 @ 11:47:14
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Kul att du är lite kreativ och gör egna jeansshorts, kanske man själv skulle försöka sig på...eller vad tror ni om det? ;)

2009-03-09 @ 14:04:57
URL: http://slipsens.blogg.se/


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0