Fortfarande sjuk!!

Som svar till Marcus, nej jag är fortfarande sjuk! Får fortfarande inte behålla maten eller drickan. Måste säga att jag är väldigt besviken på Sveriges sjukvård. Mamma ringde ner till vårdcentralen innan och fick till svar att jag skulle avvakta tills torsdag.

Jag har inte ätit mat sen i fredags, jag får inte ens behålla provivan eller vattnet jag dricker. Borde de inte sagt då att man skulle kommit ner så det får kontrollera det? Känner mig helt svimfärdig och jag har säkert går ner några kilo! Inte bra alltså!

Nej Sveriges sjukvård är idiotiskt ibland! Blir inte förvånad om jag behöver åka in på sjukhus för vätskebrist snart med!
Förresten, nu kan ni följa vår blogg genom att klicka här: Följ vår blogg med bloglovin


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du verkar ju inte så sjuk eftersom att du kan blogga.. vårdens agerande var helt korrekt, sluta gnäll, alla blir sjuka och det går över

2009-03-03 @ 22:38:35


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0