Det här är jag, Gusten.

Sist ut här nu då, jadu och vad ska man säga?

Om någon där ute känner mig så kan den  nog hålla med om att jag är en oerhört social person. Kanske lite väl social om man frågar somliga, jag älskar att argumentera och ger mig inte förens jag övertygat alla att det är jag som har rätt eller att jag har överbevisat fel.  Skulle jag träffa en annan person som är lik mig skulle jag förmodligen hata personen ifråga eftersom att jag själv tycker att jag är j*vlig jobbig!

Men hur är jag då?
Som jag tidigare nämt är jag överdrivet social, totalt orädd för främlingar och har extremt mycket överskottsenergi. Jag är så långt ifrån strukturerad man kan komma, jag har inga direkta mål och har tar dagen som den kommer. Jag skulle säga själv att jag är snäppet smartare än Einstien bara att jag inte tar tid till mig att visa det då jag är världens minst tålmodiga person. På min såkallade fritid umgås jag med mina vänner, springer tills jag spyr och reser lite här och var i världen.

Så, hoppas ni är nöjda nu, troligtvis har jag givit en oerhört missvisande bild av mig själv och sanningshalten i det jag har skrivit går att diskutera men för övrigt så är det här jag i ett nöt skal !

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Mycket bra beskrivning av dig! Haft en bra söndag?

2009-03-01 @ 20:39:24
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Stoneriver

Är detta nån typ av gruppblogg eller?? Socialt typ eller ja? Någon förklar amig inte begripa...

2009-03-01 @ 20:46:28
Postat av: Emilia

Vilken rolig idé :) Ska bli roligt att följa..Hittade er genom Nathalie :)

2009-03-01 @ 21:01:23
URL: http://emilia.meloa.se


Namn:
Besöker du oss ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0